Veelgestelde vragen - FAQ

Kwaliteit en formaat

Elke kaart heeft dezelfde kwaliteit als een kaart die je in de winkel zou kopen. Alle kaarten zijn full colour gedrukt op wenskaart papier met de beste printers en hoogste digitale print standaarden. Elke kaart heeft een mooi beschermende laag op de voorkant van de kaart.
Bekijk hieronder de voorbeelden. (Klik op een afbeelding voor een preview)

Betalen en kosten

Per bestelde kaart gaat er €0,50 naar het door jouw gekozen goede doel.
Bekijk hier de prijzen.
Bij bestellingen onder de €5,- kan je jouw kaart(en) alleen betalen via een eenmalige incasso. Bij bestellingen boven de €5,- kan je jouw kaart(en) betalen via iDEAL, Paypal of Creditcard (Visa, Mastercard en American Express).
Transacties voor deze service verschijnen onder de naam "Adyen". Adyen is een gerenommeerde betalingspartner die via een beveiligde website (https://) de veiligheid van uw betaling garandeert.

Bezorging

Als je jouw bestelling hebt geplaatst voor 15:00 uur 's middags wordt je kaart nog dezelfde dag gedrukt en bij PostNL aangeboden ter bezorging.

Bestel en verzendschema:
Besteld op: Bezorgd op*:
Maandag voor 15:00 uur Dinsdag
Dinsdag voor 15:00 uur Woensdag
Woensdag voor 15:00 uur Donderdag
Donderdag voor 15:00 uur Vrijdag
Vrijdag voor 15:00 uur Zaterdag
Zaterdag, zondag, en maandag tot 15:00 uur Dinsdag
* Deze datum is indicatief. De bezorging wordt door PostNL verzorgd.
Door verschillende oorzaken kan de bezorging van een kaart enige vertraging oplopen. Mocht de kaart 5 dagen na ontvangst van de bevestigingsmail nog niet zijn ontvangen, stuur ons dan een e-mail naar info@goededoelenkaartje.nl met vermelding van het ordernummer dat je in de bevestiging vindt. Wij vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en zullen altijd onze uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.
Nadat je jouw kaart hebt betaald ontvang je van ons een bevestigingse-mail. Je kunt er dan vanuit gaan dat jouw kaart wordt gedrukt en op de door jou aangegeven dag bij PostNL wordt aangeboden.
Nadat de betaling is goedgekeurd wordt de bevestigingsmail wordt automatisch aangemaakt en verzonden naar het door jouw opgegeven E-mailadres. Mocht je geen E-mail ontvangen hebben controleer dan eerst je Spambox. Mocht je hem dan nog niet gevonden hebben stuur ons dan een bericht via info@goededoelenkaartje.nl.
Nadat je het betaalproces hebt doorlopen kan je bestelling helaas niet meer worden gestopt. Dit komt door de korte doorlooptijden tussen het bestellen en het drukken van een kaart. Zorg er dus voor dat je 100% tevreden bent voordat je een kaart bestelt.

Data

Privacy is erg belangrijk voor ons en we zorgen hier goed voor. Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor deze service en niet ter beschikking gesteld aan derden. Wij registreren overigens geen betalingsgegevens.
Als je voor een eigen digitale foto kiest voor het maken van je kaart dan heb je het standaard .jpg of .png formaat nodig van maximaal 4MB om een goede kwaliteit afbeelding te krijgen.

Uploaden foto

Bekijk dan of de foto het standaard .jpg of .png formaat heeft en maximaal 4MB groot is.
De ideale resolutie van een foto is minimaal 200 DPI. Is het formaat minder dan 200 DPI dan kan het eindresultaat tegenvallen.

Is de resolutie niet hoog genoeg? Probeer dan het volgende:
- Upload dezelfde foto, indien beschikbaar, met een hogere resolutie
- Kies voor een andere foto

Het is aan jezelf om te beoordelen of je de kaart wilt versturen. Wij drukken en versturen uiteindelijk alle bestelde kaarten.

Kortingscode

Als je een kortingscode hebt ontvangen dan kan je deze bij het bestellen van een nieuwe kaart bij de laatste betalingsstap invoeren.
Dit kan gebeuren als:
- de kortingscode al gebruikt is
- de kortingscode is verlopen
- de kortingscode niet goed is ingevoerd

Na het invoeren van de code dien je op de button "code activeren".
Let op: zodra je de code hebt geactiveerd is deze niet nogmaals te gebruiken en moet je de bestelling afronden.
Om de vervaldatum van jouw code te bepalen voer je deze in en klik je op "bekijk de waarde".

Algemeen

De kwaliteit van elke kaart is voor ons zeer belangrijk en wij besteden hier de grootst mogelijke zorg aan. Elke kaart door ons gecontroleerd zodat we deze ten alle tijden in perfecte staat bij de post aanleveren.
Top